![](https://4d18d96db6.cbaul-cdnwnd.com/700c035115adfc7d503fe3e8ef308b5a/200000006-c7621c85ad/tRNA1920x1200.jpg?ph=4d18d96db6)
Úvod
Mgr. Linda Honskusová, Ph.D.
Vystudovaná učitelka chemie a výchovy ke zdraví, kariérní poradkyně a didaktička/metodička.
![](https://4d18d96db6.cbaul-cdnwnd.com/700c035115adfc7d503fe3e8ef308b5a/200000083-2c81a2d7f2/IMG_9112_REV.jpg?ph=4d18d96db6)
- Pravidelně jsem se aktivně účastnila konferencí jako ESERA, DidSci+, Projektové vyučování a další aktivizační strategie ve výuce přírodovědných oborů
- Dále jsem navštívila: Trendy v didaktice biologie, Mind Safety - Safety Matters, Konference BEZ ZNÁMEK? - Formativní hodnocení a montessori v praxi, Konference "Pošli to dál" (Muzeum Říčany), Eurovariety
- Respektovat a být respektován
- Třídním učitelem v postcovidové době I+II
- Online kurz Učíme se venku
- Kariérové poradenství ve školní praxi v rozsahu 80 hodin (2022-23), v projektu iKAP II - Inovace ve vzdělávání (certifikát)
- Úvod do kariérového poradenství + Kariérové poradenství v praxi (16h) - EKS kurzy
- Kariérové poradenství pro 21. století | E-learning - careerguidancecourse.eu
- Comenia Script v praxi, MgA. Radana Lencová, Ph.D.
- Seminář na téma specifických poruch učení, Mgr. Jaroslava Budíková
- Veletrhy nápadů učitelů chemie
- Efektní pokusy pro mladé badatele, Marstafit, akreditováno MŠMT
- Aplikace nového značení dle předpisů ve
výuce chemie II, Consult Eco, akreditováno MŠMT
- Kurz General
Data Protection Regulation - Data Protection Officer, certifikát.
- Specifika
vysokoškolského studia studentů se zdravotním postižením; organizátor
Informační, poradenské a sociální centrum RUK, certifikát o úspěšném složení
závěrečného testu.
- Chemie mění svět - nové poznatky a jejich aplikace;
studium k prohlubování odborné kvalifikace - celoživotní vzdělávání
akreditováno MŠMT, Přírodovědecká fakulta UK.
- Seminář
Přírodovědný
Inspiromat s Vernierem; MFF UK, V Holešovičkách 2, Praha 8.
- ERASMUS+ project SciVis, Košice.
- [Jimp]Honskusová, L., Vojír, K., & Rusek, M. (2022). Pre-Service Chemistry Teachers' Professional Vision Development: The Effect of Lesson-Observation Practice. Journal of Baltic Science Education, 21(1), 52-68. doi:https://doi.org/10.33225/jbse/22.21.52
- [Jimp] Rusek, M., Chytrý, V., & Honskusová, L. (2019). The Effect of Lower-secondary Chemistry Education: Students Understanding of the Nature of Chemistry and their Attitudes. Journal of Baltic Science Education, 18(2), 286-299. doi:https://doi.org/10.33225/jbse/19.18.286
- [C] Honskusová L., Vojíř K., Rusek M. (in press) Pre-service chemistry teachers' ability to notice when entering the Observation Practice Course. In P. Cieśla (Eds.), University education of future science teachers (pp. ??). Kraków: University of Cracow.
- [C] Rusek, M., Honskusová, L., & Pražák, D. (2018). Grade 9 Elementary Students' Conception of (School) Chemistry. In P. Cieśla & A. Michniewska (Eds.), Science Teaching in the XXI Century (pp. 122-133). Kraków: University of Cracow.
- [Dwos]: Fiala V., & Honskusová L (2020) The Inquiry Diary: Students' motivation towards water-quality evaluation. In Rusek M., Tóthová M., Vojíř K., Project-Based Education and Oter Activating Strategies in Science Education XVII (PBE 2019). Praha: Charles University, Faculty of Education, 2020, s. 37-45. ISBN 978-80-7603-155-5
- [Dwos]: Vojíř K., Honskusová L., Rusek M., Kolář K. Nitrace aromatických sloučenin v badatelsky orientovaném vyučování. In Rusek M., Vojíř K., Project-Based Education and Oter Activating Strategies in Science Education XVI (PBE 2018). Praha: Charles University, Faculty of Education, 2019, s. 131-141. ISBN 978-80-7603-066-4.
- [Dwos] Honskusová, L., Křápová, Š., & Muziková, T. (2017). From a Bowl to a Bowl or the Story of One Bite. In M. Rusek, D. Stárková & I. Bílková Metelková (Eds.), Project-based Education in Science Education XIV., (pp. 15-24). Prague: Charles University, Faculty of Education. WOS:000405467100001.
- [D] Honskusová L., Vojíř K., Rusek M. (2018) Efekt využití hospitačního archu na reflexi výuky chemie studenty učitelství. In Čtrnáctová H., Nesměrák K., Teplá M., DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS. Praha: Charles University, Faculty of Science, 2018, s. 89-97. ISBN 978-80-7444-065-6.
- [abstrakt] Honskusová, L. & Rusek, M. (2019, August). Evaluation of the Effectivness of a pre-Service Chemistry Teachers' Professional Vision Developement Course. In Frackson Mumba (Chair), Preservice Teachers' Conceptual Knowledge. Symposium conducted at the meeting of European Scienece Education Research Association, Bologna, Italy.
- [abstrakt] Honskusová Linda; Vojíř Karel; Rusek Martin. Pre-service Chemistry Teachers' Ability to Analyze Lessons: A Multiple Case Study; 14th European Conference on Research in Chemical Education: "Educational innovations and teacher needs" - Book of Abstracts,70-70
- [poster] Honskusová, L., Vojíř, K., & Rusek, M. (2020). The importance of focusing pre-service (chemistry) teachers on student activating strategies (poster). Project-based Education and Other Activating Strategies in Science Education XVIII., Prague.
- [O] Honskusová, L., & Rusek, M. (2019). Evaluation of the Effectivness of a pre-Service Chemistry Teachers' Professional Vision Developement Course. European Scienece Education Research Association (ESERA).
Mezi moje navštívené vzdělávací kurzy a certifikace patří: